Een dag voor vertrek!

3 januari 2018 - Duiven, Nederland

Vandaag 3 januari, een dag voor dat wij vertrekken naar Malta kunnen we langzaam de uren aftellen en zijn de laatste voorbereidingen in volle gang. Zo hebben we ons vandaag om 11:30 uur, 24 uur voor vertrek kunnen inchecken en zijn de koffers bijna gereed om te vertrekken.

Als we nu naar buiten kijken in het winderige Nederland, kunnen we aangeven dat we in Malta zeker niet mogen klagen. De weersomstandigheden zijn daar nu tussen de 16 en 19 graden met zon en af en toe een regenbui.

​Van donderdagmiddag tot en met zondag hebben we de mogelijkheid om te wennen en te ontdekken waar we verblijven en wat ons staat te verwachten de komende weken. Op maandag 8 januari starten we op onze stageplaatsen, Iris zal stage gaan lopen op een christelijke school met de leeftijd 5 tot 16 jaar op de school The Archbishop's Seminary,, Iris doet de richting Onderwijsassistente.

Fleur en Lindi gaan stage lopen op de stageplaats genaamd Little Munckins met baby's en peuters, zij doen de richting Pedagogisch Medewerker Niveau 3 en 4.

We kijken met vertrouwen, gezonde spanning en veel plezier uit naar morgen en naar ons avontuur voor de komende weken. Liefs!

• Geschreven door Lindi op 3 januari 2018

1. Nolly en Chris:
    3 januari 2018
    Beste malta gangers Wij zijn de grootouders van Sam ,de vriend van Fleur.Wij waren al een paar keer op malta en willen dolgraag nog een keertje.Wij wensen jullie een super tijd toe.En zijn benieuwd naar jullie indruk van malta Met lieve groeten van Nolly en Chris Althoff.
  2. Nolly en Chris:
    3 januari 2018
    Beste maltagangers. Wij zijn de grootouders van Sam .de vriend van Fleur.Wij waren al een paar keer op malta en willen dolgraag nog een keertje.Wij wensen jullie een super tijd toe.En zijn benieuwd naar jullie indruk van malta .Met lieve groeten van Chris en NollyAlthoff
  3. Ria Groningen:
    4 januari 2018
    Lieve Lindi en maatjes,
    Wat een geweldig leuk avontuur gaan jullie tegemoet. Maak er wat moois van en laat ons af en toe meegenieten 🤗🐶
  4. Maria brouwers:
    4 januari 2018
    Hoi Iris en Maltameisjes,
    Veel succes en plezier! Ik volg graag jullie verhalen over jullie Malta-avontuur.
    Groetjes van Maria (tanta van Iris)