Wij vertrekken naar Malta!

18 december 2017 - Elst, Nederland

Hallo,

Welkom op onze eigen blog, op donderdag 4 januari vertrekken wij voor vijf weken naar Malta om daar stage te lopen en te ontdekken hoe het onderwijs en de kinderdagverblijven te werk gaan.

In deze periode is het de bedoeling dat we vijf dagen in de week stage gaan lopen en in de weekenden zijn we vrij. Op onze vrije momenten willen we graag het land gaan ontdekken en mooie uitstapjes gaan plannen.

Helaas hebben we ook minder nieuws ontvangen, Loïs heeft helaas nog geen stageplaats toegewezen gekregen. Dit betekent dat Loïs niet met ons mee kan reizen op 4 januari, de hoop gaat nu uit naar dat zij een week later zal vertrekken.

Voor Iris, Fleur en Lindi zijn de stageplaatsen wel bekend, zij zullen op drie verschillende plaatsen stage gaan lopen. Twee zijn gericht op pedagogisch medewerker (Fleur en Lindi) en één op onderwijsassistente (Iris).

Over onze stageplaatsen, ervaringen en voorbereidingen zullen we jullie via deze blog later meer gaan vertellen. Elke keer zal een van ons gaan schrijven, elke keer dus weer een ander verhaal!

Wij verheugen ons op dit avontuur, we houden jullie op de hoogte!

Liefs,

Fleur, Iris, Loïs en Lindi

• Geschreven door Lindi op 18 december 2017

1. Ans:
    20 december 2017
    Wat een leuke onderneming veel succes en uiteraard plezier
  2. Fleur:
    Dank je wel! Dat gaat zeker goedkomen 😃
  3. Miriam Riemen:
    20 december 2017
    Super veel plezier meiden!!
  4. Nazlin:
    1 januari 2018
    Geel veel plezier lindi maak in mooie dagen van